zaterdag 20 april 2019

PASEN

Pasen 

 de natuur explodeert
de temperatuur doet mee
nu paaszaterdag 22.00 en 18 graden buiten
morgen weer een warme dag 25 graden 

Pasen 2019 wordt zomers!



Ik ben druk geweest met het maken van konijnen 
die ik met pasen wil geven
aan de kleinkinderen en een ander kleintje
en ze zijn op tijd klaar


Een konijn voor Milou - Daan - Frits 
en ook een voor Julia



Ik heb ze verpakt in een “wortelzak”



Ik ben benieuwd wat de kindjes 
er morgen van vinden!

Zalig Pasen 








8 opmerkingen:

  1. Wat super leuk! Nou, die vinden de kleintjes vast leuk! Fijne paasdagen.🤗

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een schatjes en ook zo origineel ingepakt. Dat wordt ongetwijfeld een succes en de lievelingsknuffels van de kinderen.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Fantastisch, wat een schattig stel konijnen en dan in een wortelzak....!
    Super, super leuk!!!!
    Groet, Engelien

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een schattige konijntjes, daar zullen ze vast erg blij mee zijn.
    Fijne Paasdagen

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat ontzettend leuk (en mooi) gemaakt, Wilma. Zonder twijfel hele blije kindjes!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Oh wat zijn ze leuk geworden en ben heel benieuwd wat ze er van vonden, ik vind ze in ieder geval enig!
    Groetjes
    Lida

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Heel leuk , de beertjes in een wortelzakje.
    Vielen ze in de smaak ?
    grtjs Mieke

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je mijn blog bezoekt en een reactie achter wilt laten.
Jij weet op wie jij reageert, zo wil ik ook graag weten wie op mij reageert m.a.w. ik wil ook graag weten wie jij bent. Anonieme reacties of reacties van mensen die zich niet bekend (willen) maken, worden door mij meteen verwijderd.

DOOR MIJ GEMAAKT

DOOR MIJ GEMAAKT
Stamboomquiltje

Kaffe Fasset quilt in serre

Little Sunny 2011

sjaal

Made in Holland 2001 (ontwerp Kaffe Fasset)

theemuts (eigen ontwerp)

tas (ontwerp Salgarollo)

kraamcadeautje

tasje

borduurtjes

zomerzon

winterdeken

Versailles (ontwerp Salgarollo)

Home is... (quiltje 3)

zomerdeken

Trip around the wold 2003

teatime 1999

Mary's cribquilt #1

cadeautje 2002

Marriets Mandjes

cadeautje 2002

kinderquiltje

cadeautje 2002

kerst 2002

Lappen Liber 1999

Hommage aan Annie Heslop

merklapquiltje

Japanse juweeljes in een Hollands jasje

lentemandjes

Folkart (2002 ufo)

it's not easy to bee green 2001

Hommage aan Oberkampf

Klosjeskleed (ufo)

hexenjacht 2001

Redwork (ontwerp Bunny Hill) ufo

Herfstzon

Winterblues (ontwerp Salgarollo)

Kerstster (ontwerp Salgarollo)

Amish Quilt (ufo 2001)

Dear Jane (ufo 2001)

Kerstkleed (ontwerp Salgarollo)

Sterren

Tuinquilt (variatie Kaffe Fasset)

Schôn van ut lilluk

kerstmannen

rising sun (detail)

Y2K (top ufo 2000)

Sterren in rood

Upstairs Downstairs

cadeautje 2004

kerstsampler 1999

applicatiequiltje

Welsh quilt (ufo 2006)

Roosje (2004 Eigen ontwerp)

Pour les Dames (eigen ontwerp)

Zon, zee, zand

banenquilt (Jan Mullen techniek)

La maison (quilt 2)

eerste quiltje maart 1998

Visite (eigen ontwerp)

Miss Bennet (eigen ontwerp)

Annabel (eigen ontwerp)

Celine (eigen ontwerp)

Dorothy 2010 (eigen ontwerp)

Torchons (ontwerp Anne van Damme)

Elisabeth (eigen ontwerp)

Fleur pour Monique (eigen ontwerp)

boutis

Elise detail (ufo) (eigen ontwerp)

merklapje 1997

Georgina (reproductie antiek quiltje)