zondag 10 september 2017

Mijn wereld staat al een tijdje stil....



Vandaag precies 3 maanden geleden
is een van onze zonen
plotseling overleden.


Onze lieve, slimme, handige, creatieve zoon,
onze Jeroen is er niet meer......




De quilt (klik)
die ik voor zijn huwelijk gemaakt had,
lag op zijn kist.


Na zo'n gebeurtenis staat je leven plotseling stil.....
Het is tegennatuurlijk om je kind te verliezen.
Verstand en gevoel voeren een heftige strijd;
maar wij moeten door......



*

De afgelopen week heb ik restjes gezocht,
een stempel van een vierkantje,
ik ben gaan stempelen en knippen
en heb wat vierkantjes aan elkaar gezet.
Gewoon iets makkelijks!
Ik heb voor het eerst in maanden
weer een draad en naald in mijn handen...






27 opmerkingen:

  1. Gecondoleerd, wat een ontzettende verdrietig verlies, zo tegennatuurlijk. Woorden schieten tekort, veel kracht en stekte gewenst.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ooooh Wilma wat verschrikkelijk, gecondoleerd en heel veel sterkt, voor jou en je familie.



    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wilma, het is meer dan erg, daar zijn geen woorden voor, wat een diep, diep verdriet, een ouder hoort geen kind te verliezen, nooit niet, ik hoop dat je veel lieve mensen om je heen hebt die jou en je man kunnen steunen in dit ontstellende verdriet en dat je de moed weer vind om voorwaarts te leven. Misschien is het knippen en zeer simpel aan elkaar naaien van vierkantjes een eerste kleine stap. Heel veel sterkte.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Stil word je hier van,
    heel stil........


    Heel veel sterkte!



    Groet,

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Vreselijk zeg, heel veel sterkte met dit grote verlies.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een tragedie,heel veel sterkte alemaal om dit verlies te kunnen dragen.
    Tilly

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hier wordt nog steeds een kaarsje voor Jeroen en jullie allemaal gebrand.Heel veel sterkte.Lia

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wilma, hoewel ik je niet persoonlijk ken, wil ik je van harte condoleren met dit grote verlies. Ik ken het verdriet ook in mijn eigen leven, en wat je schrijft is waar: we moeten door, maar het wordt nooit meer zoals het was. Het is een diepe krater te midden van alles.
    Heel veel sterkte toegewenst!
    Betsy

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Oh Wilma! Gecondoleerd met het verlies van jouw zoon. Hoe zwaar moet het zijn om dit te dragen. Inderdaad, het is niet de goede volgorde. Heel, heel veel sterkte. Misschien lukt het langzaam aan om met wat eenvoudige werkjes weer het quilten een beetje op te pakken.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wilma , ik hoop dat het een klein lichtpuntje voor je is, veel lieve groetjes , Bep

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een enorm verlies, hier zijn gewoonweg geen woorden voor. Voor jullie allen heel veel sterkte en kracht gewenst om dit te kunnen dragen.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Vreselijk. Heel veel sterkte toegewensr.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat een verdriet voor jullie allemaal... Alsnog van harte gecondoleerd, Wilma, met dit onbegrijpelijk grote verlies. Zoals je zegt... tegennatuurlijk. Heel veel sterkte nog om hierna en hiermee verder te gaan en weer 'dingen te doen' die opeens zo onbelangrijk werden.
    Hartelijke groet

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wat afschuwelijk! Onze dochter heeft een heftig ongeluk gehad tijdens haar vakantie en werden we midden in de nacht vanuit het ziekenhuis gebeld. Je hart zakt je dan snel in de schoenen, en moet ik daar zelf nog steeds van bijkomen. Wat jullie is overkomen is waar elke ouder bang voor is. Een kind verliezen zou nooit mogen gebeuren. Wat afgrijselijk.Ik hoop met hele grote hopen dat jullie dit een plek weten te geven. Ik wens jullie en zijn echtgenote heel veel sterkte, kracht, moed en troost toe.

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Och Wilma.... ontstellend en verbijsterend om dit bericht te lezen. Zo onrechtvaardig en tegenstrijdig om een kind te moeten verliezen; het is niet zoals het in het leven zou moeten gaan. Woorden schieten tekort om je sterkte te wensen bij zo'n groot verlies. Ik hoop, dat jullie elkaar tot steun en troost kunnen zijn. En hopelijk kun je een heel klein beetje afleiding vinden bij de lapjes en in het koesteren van de mooie herinneringen aan je kind.
    Heel veel sterkte en kracht gewenst. LIefs van Ageeth.

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Ach, wat verschrikkelijk Wilma. Hier schieten woorden tekort. Heel veel sterkte gewenst en ik hoop dat je ook wat troost kunt putten uit de lapjes en draadjes.
    Groet, Conny

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Wat ontzettend verdrietig. Heel veel kracht toegewenst.
    Liefs.

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Oh Wilma wat heftig. Gecondoleerd en heel veel moed en sterkte.Martine.

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Gecondoleerd en heel veel sterkte in deze moeilijke periode.

    BeantwoordenVerwijderen
  20. OH Wilma wat een vreselijk nieuws..heel heel veel sterkte voor jullie allemaal!

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Oooohhh , dat is volgens mij het ergste wat een ouder kan overkomen.
    Heel veel sterkte voor jullie allemaal.
    Mieke

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Ik lees het nu pas Wilma. Wat een intens verdriet maken jullie door. Onbegrijpelijk. Ik wens je alsnog heel, heel veel sterkte. Fijn dat je toch wat afleiding kan vinden in je handwerk.
    Liefs van mij.

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Een dikke knuffel vanuit Limburg. Hopelijk kunnen de quiltsteekjes je helpen om je verdriet te verzachten.

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Gecondoleerd met dit zware verlies! Ik lees dit bericht nu pas, vandaar mijn late reactie. Heel veel sterkte!

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je mijn blog bezoekt en een reactie achter wilt laten.
Jij weet op wie jij reageert, zo wil ik ook graag weten wie op mij reageert m.a.w. ik wil ook graag weten wie jij bent. Anonieme reacties of reacties van mensen die zich niet bekend (willen) maken, worden door mij meteen verwijderd.

DOOR MIJ GEMAAKT

DOOR MIJ GEMAAKT
Stamboomquiltje

Kaffe Fasset quilt in serre

Little Sunny 2011

sjaal

Made in Holland 2001 (ontwerp Kaffe Fasset)

theemuts (eigen ontwerp)

tas (ontwerp Salgarollo)

kraamcadeautje

tasje

borduurtjes

zomerzon

winterdeken

Versailles (ontwerp Salgarollo)

Home is... (quiltje 3)

zomerdeken

Trip around the wold 2003

teatime 1999

Mary's cribquilt #1

cadeautje 2002

Marriets Mandjes

cadeautje 2002

kinderquiltje

cadeautje 2002

kerst 2002

Lappen Liber 1999

Hommage aan Annie Heslop

merklapquiltje

Japanse juweeljes in een Hollands jasje

lentemandjes

Folkart (2002 ufo)

it's not easy to bee green 2001

Hommage aan Oberkampf

Klosjeskleed (ufo)

hexenjacht 2001

Redwork (ontwerp Bunny Hill) ufo

Herfstzon

Winterblues (ontwerp Salgarollo)

Kerstster (ontwerp Salgarollo)

Amish Quilt (ufo 2001)

Dear Jane (ufo 2001)

Kerstkleed (ontwerp Salgarollo)

Sterren

Tuinquilt (variatie Kaffe Fasset)

Schôn van ut lilluk

kerstmannen

rising sun (detail)

Y2K (top ufo 2000)

Sterren in rood

Upstairs Downstairs

cadeautje 2004

kerstsampler 1999

applicatiequiltje

Welsh quilt (ufo 2006)

Roosje (2004 Eigen ontwerp)

Pour les Dames (eigen ontwerp)

Zon, zee, zand

banenquilt (Jan Mullen techniek)

La maison (quilt 2)

eerste quiltje maart 1998

Visite (eigen ontwerp)

Miss Bennet (eigen ontwerp)

Annabel (eigen ontwerp)

Celine (eigen ontwerp)

Dorothy 2010 (eigen ontwerp)

Torchons (ontwerp Anne van Damme)

Elisabeth (eigen ontwerp)

Fleur pour Monique (eigen ontwerp)

boutis

Elise detail (ufo) (eigen ontwerp)

merklapje 1997

Georgina (reproductie antiek quiltje)