zaterdag 1 december 2012

Aan de haak....

Toen ik deze wol bij  Drops (klik) zag, was ik helemaal verkocht!
Zulke mooie warme kleuren...


Dus ben ik gaan haken.


Dit lijkt wel een kluwe draadjes 
maar het zijn gehaakte franjes


die aan de sjaal / col gehaakt zijn.


Het patroon heb ik gekocht bij
Sophie Gelfi (klik)
Zij heeft een enig blog  met prachtige creaties

western-cowl-1.jpg 

Ik weet nog niet of ik de col op haar manier ga maken
of dat ik hem langer haak en er een eigen draai aan geef....
ik heb nog één bol
dus ik haak lekker door!

En voor de hondenliefhebbers....
met Molly gaat het  S*U*P*E*R !


hij ging op zijn kussen zitten poseren
toen hij de camera zag!
Nee hij heeft géén groene ogen
maar het vrouwtje gebruikte de flits....

Groetjes, Wilma


10 opmerkingen:

Wietskes Quilts zei

Wat een schitterende kleuren. Helemaal mooi!

groetjes

Wietske

Rian, zei

Inderdaad: wárme wolkleuren! Enige sjaal, zo met die franjes. en Molly is ook een plaatje.
Groetjes,
Rian

Annelies zei

Wat een prachtige col en wat een schat is Molly.

Lida zei

Ben weg van de Sjaal, de wol en Molly! Wat is het toch een schatje!
Groetjes
Lida

Balsemien zei

Werkelijk schitterend!

Tilly zei

prachtige sjaal, en wat een opgevoed hondje! groetjes

AnitaS zei

Wat fijn dat het weer helemaal goed is met Molly. Mooie wol. Ik ben benieuwd hoe jouw sjaal uiteindelijk wordt.

lheurebleue zei

dat wordt echt een prachtstuk!

Chris zei

Prachtige wol zeg, die kleuren. Maar ook het patroon. Zó apart.
Wat een dropje is Molly toch!

wendy vosters zei

Wat een prachtig hondje !!! ;-))
Groetjes Wendy Vosters