woensdag 12 december 2012

12-12-12

Het vrouwtje is druk bezig geweest
en ik heb lekker toegekeken.....

Mijn vrouwtje heeft een boom in de kamer gezet,
een boom met lichtjes en ballen
het is geen echte boom
het is een kunstboom
 en ik mag er niet tegen plassen
een kerstboom, zegt het vrouwtje.


Het vrouwtje heeft ook andere dekens tegen de muur gehangen

Deze deken heeft ze in de gang gehangen.
het is de oudste echte deken zegt mijn vrouwtje
een kerstdeken uit 1999
met stofjes van de markt.


En een kerstdeken op tafel

en een deken boven de bank

en nog een deken
boven een klein tafeltje


en op dat tafeltje
een kerststal met beeldjes

en op de beeldjes staan allemaal
deken motieven..........pfff

En nu heeft het vrouwtje ook nog een doos gekregen
een doos met bollen wol.
 Nu gaat het vrouwtje breien
dan wil ze niet met mij spelen!

Dus blijf ik lekker op mijn deken liggen.





14 opmerkingen:

Chris zei

En niet eens een kerstdeken voor jou?? Of hoeft dat niet? Zo te zien lig je best lekker op je eigen deken. Laat je vrouwtje maar heerlijk genieten van al haar enige kerstdekens aan de muur en op tafel. Ik vind ze tenminste prachtig en heel gezellig en die wol ook, ziet er lekker warm uit.
De groeten van mij, blafblaf, Max die ook lekker ligt te slapen.

Martine zei

Je woont in een gezellig huis met al die kerstdekens.

Wietskes Quilts zei

Wat een schat die Molly. Laat ze maar lekker binnen blijven onder al die dekens want het is zo koud buiten.
geniet er van het ziet er prachtig uit!

groetjes

Wietske

Anita - Vlijtige Handjes zei

Wat een mooi stalletje. Ik ben benieuwd hoe jou de nieuwe wol bevalt.
Groetjes Anita

Hermie zei

en waar is jouw kerstdekentje dan? of is dat nog in de maak? Leuke dingen laat je zien hoor, jij kon het ook goed zien allemaal.
Die kerststal is prachtig, die mag jij niet omgooien,want daar is het veel te duur voor hoor.

Yolanda zei

Molly, wat een gelukshondje ben jij dat je tussen al die mooie dekens mag wonen.....wil je aan je vrouwje vragen hoe het paroon heet van die hele mooie kerstster (foto 4)
Fijne feestdagen.....

Jasmijn zei

He Molly! mooie dekens hoor maar waar is die van jou?? En die boom is gaaf he.....ik mag er ook niet in klimmen maar een paar balletjes eruit meppen....tja dat doe ik wel hoor.
Nou droom maar lekker verder....doe ik ook.
groetjes van ons allemaal
Toby Katermans

quilting Jeannet zei

Wat een prachtige doos met wolletjes.......

Lida zei

Hoi Molly, ik vind het wel gezellig hoor bij jullie, heb jij ook zo'n mooie deken van je vrouwtje gekregen? Ik wil geen deken, lig het liefst op de koude grond, maar ja ik ben een grote waterhond, groetjes en een poot van Tara.

Marguerite zei

Wat heb jij al een hoop moois gemaakt zeg!
Groetjes Marguerite

AnitaS zei

Het vrouwtje heeft het huis wel mooi gemaakt. Ik mis alleen een kerstdeken voor jou. En als het vrouwtje niet wil spelen moet je maar met de wol gaan spelen. Fijne dag voor jou en het vrouwtje.

Anoniem zei

Oh wat kun jij genieten van mooie dekentjes!!! Jouw vrouwtje kan er wat van hoor.
Ons vrouwtje heeft het veel te druk om quilts af te maken en daarom hangt ze alleen de top aan de deur.
Mooi kerststalletje staat er--2 engeltjes daarvan heeft ons vrouwtje hier neergezet.Ze wordt boos als wij ermee willen spelen of de plaatjes op de rokken willen bekijken-zielig he,wij mogen nooit wat.
gezellige dag
groetjes en pootjes van Winnie(Manx),Josie en oude Gijs.
(Truus uit Drenthe )

conny's quilts zei

Wat een prachtig portret van Molly. En complimenten voor je mooie quilts!

Carin zei

Je vrouwtje heeft jullie huis wel heel mooi in kerstsfeer gemaakt en wie weet breit het vrouwtje wel een mooi winters jasje voor jou :-)