zondag 3 januari 2016

Nieuwjaar

 
Ik wens jullie allemaal
een
Gelukkig
Gezond
Creatief
2016
toe
 
 
 
Wij hebben de jaarwisseling lekker rustig, met z'n tweetjes gevierd.
En de eerste dag van het nieuwe jaar
zijn de kinderen en ons kleinkind geweest
en dat was weer feest.
 
Hebben jullie gisterenavond ook zo genoten van de
aller
aller
allerlaatste
Downton Abbey ?
 

Met een happy end (klik) voor Lady Edith
 
 
en Anna en Mr. Bates
 
 
Ik heb er van genoten.
Echt jammer dat de serie gestopt is.
Er zijn nog genoeg losse draadjes om mee verder te gaan...
 
Groeten, Wilma
 


5 opmerkingen:

hennie zei
Deze reactie is verwijderd door de auteur.
Ineke zei

Gelukkig nieuwjaar!

Betsie zei

Ook een heel goed, voorspoedig en gezond 2016!
Ja, gisteravond heb ik gelukkig de laatste aflevering gezien, echt genieten!
Jammer dat het nu afgelopen is, het was een prachtige serie!!!

Gr. Betsie!

Johanna Faber zei

Gelukkig Nieuwjaar

en ja ik zal Downtown Abbey missen.

Groetjes uit Zweden

Chris zei

Ja!! Heerlijk hè, dat wel te verwachten happy end. Wie weet komt er toch nóg een keer een vervolg met weer een happy end. Hoewel, de serie eindigt net voor de crisis van 1929, dus .... of het allemaal zo goed verder gaat. Ik vond de 2 oudere dames, oma en haar tegenspeelsters, altijd zo leuk. Kunnen elkaar niet luchten of zien, maar kunnen ook niet zonder elkaar. Het is wat met die drama's!