zondag 9 februari 2014

Randjes en meer

De afgelopen week
was een drukke week
met allerlei verplichtingen
met lekker wandelen 
met genieten van het zonnetje
genieten van de vogeltjes 
die elkaar proberen te overtreffen met hun gefluit
kortom, genieten van de "ontwakende" natuur !


Ze zijn er weer,
de sneeuwklokjes
die ik 28 jaar geleden
van mijn schoonvader kreeg!

 Natuurlijk heb ik vorig weekend mijn randjes geborduurd


en vorige week heb ik ook wat steekjes gemaakt
(maar daarover later meer).


en heb ik lekker met EQ7 gespeeld....
(ook daarover later meer)

En de afgelopen week 
heb ik weer 
een pakketje 
ontvangen,
deze keer uit Frankrijk
van L'arbre de vie (klik)


En vandaag was het "rustdag"
 lekker de benen omhoog 
en borduren aan
week 6 randje 13 en 14

Groetjes, Wilma





8 opmerkingen:

Berna zei

Wat zijn we in de ban van het borduren he? Erg leuk om te doen!

Ineke Hulzebos zei

Wat een gezellig blogje, mooie foto's!

AnitaS zei

Mooie randjeslap is het.

Martine zei

Wat een mooie site van de H&W lapjes.

mieke zei

Het bijna voorjaar met sneeuwklokjes en een mok met blauwe druifjes ( helemaal voorjaar ).
grtjs Mieke

sylvia zei

sneeuwklokjes.....gek, he maar die ontroeren met altijd!! En wat een stofjes.....wow, zo mooi!
ik ga nog even verder met de laatste steekjes aan mijn randje!
groetjes, Sylvia

Lida zei

Gaaf ook jouw randjes en ben benieuwd naar jouw tweede kleur!
Je sneeuwklokjes staan er beeldschoon bij, vanmorgen al genoten van de merel hiervoor in de boom!
Groetjes
Lida

Johanna Zweden zei

Schitterend je randjes
Mooie lapjes
Fijne handwerkweek groetjes Joke