woensdag 13 februari 2013

13 - 02 - 2013

Vandaag een bijzondere datum
 13 - 02 - 2013
 
*
en ook woensdag,
mandjesdag!
 
 
Afgelopen week heb ik 10 mandjes gemaakt,
negen "blauwe"
en één lichte in een andere kleurstelling.
 
*

Ook heb ik geborduurd.
Kleine borduurtjes voor in mijn letterbak.
 

Drie borduurtjes
die ik eerst getekend heb in PCStitch10.
 
*
 
Misschien vinden de borduursters onder jullie
het leuk om de patroontjes te hebben.
daarom geef ik ze hieronder.
 
*
 
De kroon spreekt voor zichzelf
met de troonswisseling op 30 april.
Omdat ik 8 kruisjes op een cm borduur
meet dit lapje 35 x 35 kruisjes
voor in één klein vakje van mijn bak.
 
 
 
 
Nog een borduurtje voor in een klein vakje,
een hondje, als verwijzing naar mijn hondje, Molly.
 
 
 
En een borduurtje voor in een "lang"vakje.
35 x 75 kruisjes
een door mij samengestelde levensboom.
 
 
Prettige week !
Groeten, Wilma

 
 
 

15 opmerkingen:

  1. Wat een leuke borduurtjes en fijn dat je ze met ons wil delen. Die van de kroning is wel heel toepasselijk.
    Groeten, Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een leuke patroontjes. De levensboom vind ik helemaal te gek. En de kroon ja die hebben we dit jaar wel nodig.
    Groetjes Marguerite

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Dank je wel voor de borduurtjes. Mijn bak en stof liggen klaar maar ik ben er nog niet helemaal uit.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leuke patroontjes!!

    Mooie mandjes op de woensdag gehaktdag,..

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Dank je voor het kroontje. Die ga ik zekerbewaren.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat leuk, Wilma. Dank je wel voor de patroontjes.
    En prachtige kleuren voor de mandjes!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Gave mandjes, maar ik vind je borduurtjes ook erg gaaf, zal waarschijnlijk de kroon ook gaan borduren voor in mijn letterbak, zo´n leuk idee!
    Groetjes
    Lida

    BeantwoordenVerwijderen
  8. ontzettend bedankt voor je patroontjes, de kroon komt op mijn dagboek quilt. Ik was al behoorlijk opzoek naar iets wat geschikt is. Nou heb ik het gevonden.

    Fijn!!!
    groetjes
    Wietske

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Inderdaad een bijzondere datum! Maar ook bijzonder borduurwerk van jou. Ontzettend leuk, net als de mandjes.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. wat een skeetjes weer, je mandjes!
    en je loopt al aardig op de zaken vooruit...nu maar hopen dat er niets mis gaat......;)
    dank je wel voor de leuke patroontjes!!!
    Ik heb een ieniemienie letterbakje waar nog wel wat in kan!!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Je mandjes en borduurwerkjes zijn superleuk. Ik heb de patroontjes opgeslagen, alleen de laatste (levensboom) krijg ik als klein plaatje te zien als ik erop klik. Zou het mogelijk zijn om dit plaatje iets groter naar me toe te maieln? (Mijn email staat op mijn blogprofiel). Dat zou ik erg fijn vinden want vind dat een super de leuk patroon !!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat een mooie mandjes en wat een mooie borduurtjes. Dank je wel voor het delen.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Bedankt voor de patroontjes hoor! De kroon ga ik zeker maken.
    groetjes van ons allemaal

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je mijn blog bezoekt en een reactie achter wilt laten.
Jij weet op wie jij reageert, zo wil ik ook graag weten wie op mij reageert m.a.w. ik wil ook graag weten wie jij bent. Anonieme reacties of reacties van mensen die zich niet bekend (willen) maken, worden door mij meteen verwijderd.

DOOR MIJ GEMAAKT

DOOR MIJ GEMAAKT
Stamboomquiltje

Kaffe Fasset quilt in serre

Little Sunny 2011

sjaal

Made in Holland 2001 (ontwerp Kaffe Fasset)

theemuts (eigen ontwerp)

tas (ontwerp Salgarollo)

kraamcadeautje

tasje

borduurtjes

zomerzon

winterdeken

Versailles (ontwerp Salgarollo)

Home is... (quiltje 3)

zomerdeken

Trip around the wold 2003

teatime 1999

Mary's cribquilt #1

cadeautje 2002

Marriets Mandjes

cadeautje 2002

kinderquiltje

cadeautje 2002

kerst 2002

Lappen Liber 1999

Hommage aan Annie Heslop

merklapquiltje

Japanse juweeljes in een Hollands jasje

lentemandjes

Folkart (2002 ufo)

it's not easy to bee green 2001

Hommage aan Oberkampf

Klosjeskleed (ufo)

hexenjacht 2001

Redwork (ontwerp Bunny Hill) ufo

Herfstzon

Winterblues (ontwerp Salgarollo)

Kerstster (ontwerp Salgarollo)

Amish Quilt (ufo 2001)

Dear Jane (ufo 2001)

Kerstkleed (ontwerp Salgarollo)

Sterren

Tuinquilt (variatie Kaffe Fasset)

Schôn van ut lilluk

kerstmannen

rising sun (detail)

Y2K (top ufo 2000)

Sterren in rood

Upstairs Downstairs

cadeautje 2004

kerstsampler 1999

applicatiequiltje

Welsh quilt (ufo 2006)

Roosje (2004 Eigen ontwerp)

Pour les Dames (eigen ontwerp)

Zon, zee, zand

banenquilt (Jan Mullen techniek)

La maison (quilt 2)

eerste quiltje maart 1998

Visite (eigen ontwerp)

Miss Bennet (eigen ontwerp)

Annabel (eigen ontwerp)

Celine (eigen ontwerp)

Dorothy 2010 (eigen ontwerp)

Torchons (ontwerp Anne van Damme)

Elisabeth (eigen ontwerp)

Fleur pour Monique (eigen ontwerp)

boutis

Elise detail (ufo) (eigen ontwerp)

merklapje 1997

Georgina (reproductie antiek quiltje)